tisdag 2 mars 2010

...vara med i nwt

Nu hoppas jag att alla har läst tidningen idag ;) Pappa höll på att sätta morgonkaffet i halsen av ren chock :P Jag hade ju inte sagt nåt till dem, hihi. Jag har bara sett nätversionen, men det ska visst vara en stor bild :P

In other news, jag är i Norge och jobbar lite :) Träffar roligt folk varje dag och har det kanon! Jag är lite som 'den förlorade sonen' här på Gardermoen, eftersom jag inte är här så ofta. Alltid lika kul att återvända hit :)

Nej, nu blir det dusch innan jobbet kallar!

Haaaaaaaadeeee!

4 kommentarer:

  1. Hej min vän!
    Det var så bra i tidningen. Det kanske händer högst 2ggr om året att jag hämtar tidningen på morgonen. Igår var en av dem. Jag hade inte tänkt att läsa men tittade lite slött på första sidan och vad fick jag se då? En liten bild på dej! Och inne i tidningen var en stor. Jag blev så överraskad. Kram på Dej från mamma

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja jag tänkte väl att ni skulle bli överraskade :P Men visste ju inte att jag skulle hamna på förstasidan eller att den andra bilden skulle vara så stor :P hihi. Kramkram

    SvaraRadera
  3. Kul Camilla!
    Lennart ringde o rapporterade -jag tror det är Gunnels tös som är i tidningen -hon heter väl Camilla? Jag var ju tvungen o kolla på jobbet på fikarasten o -"jaa det där är syrrans dotter de´" pöste stolta moster.
    Kram moster Birgitha

    SvaraRadera
  4. Hihi, javisst vettu, vilka grejer :P kramkram

    SvaraRadera