fredag 26 februari 2010

...run until the cows come home

Eller iallafall tills danspasset börjar :P

Idag var det dags för min andra träningsetapp inför marathon. Denna gång sprang jag 5 kilometer, men lite långsammare än sist. Jag vill att kroppen ska vänja sig vid att springa och så vill jag känna efter hur det känns i knän och benhinnor eftersom jag har haft lite problem med det tidigare. Det kändes bra idag och jag ökade tillochmed sista kilometern för att jag var så motiverad! Det faktum att jag hade Dave Grohl i öronen kanske hjälpte till litegrann också :)

Ikväll har det serverats potatisgratäng och spännande kött från Netto. Janry och Larsa var här och diskuterade framtiden och allt som hänt sen sist. Var ju ett tag sen..

Hemtentan är levererad, den andra tentan är rättad (fyra!) och jag har dansat in fredagen med två glada skitar.

Helgen kan börja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar