torsdag 25 februari 2010

...skriva hemtenta

Min första hemtenta. Det är inte utan att det känns lite högtidligt :P Jag tycker det är ganska mysigt att sitta och skriva framför min fina dator. Kanske skulle bli författare?

På tal om det så ska jag och min bättre hälft fynda på bokrean när han kommit hem från jobbet. Jag är ute efter Dan Browns senaste och Jens Lapidus 'Aldrig fucka upp'. Har ju läst 'Snabba cash', så det är läge för den andra nu :)

Nu kl 15.00 är det precis ett dygn kvar på hemtentan. Bäst o jobba lite till!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med tentan. Jag ser att du börjat träna till maraton. Vi, jag och pappa, hänger på. Det är bra att ha ett mål att sikta på.

    Kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Jajjemänn, här ska tränas! Ska springa nästa etapp idag tänkte jag. Jättekul med ett mål ju :) kramkram

    SvaraRadera