tisdag 23 mars 2010

...bli bättre!


Igår var jag på gymmet (nu igen, jag nästan-bor där). Det var löpning och viktlyftning som stod på schemat och nu ska ni få höra. Jag sprang 5 km och det gick 3 minuter fortare än sist! 31 minuter tog det mig, nytt personligt rekord skulle jag tro. Ja jag är nöjd. Men bättre ska det bli!

Jag har insett under de här veckorna att min kondition är det jag måste träna på. Benen är oförskämt pigga och vill bara springa mer och fortare. Konditionen är sådär. Men bättre blir jag ju onekligen :)

Snart blir det premiär för att springa ute. Ja, jag vet, det är sent att börja springa ute runt påsk om man är seriös, men jag vill inte bryta sönder mig på isen och rullgruset, så det är bättre att vänta. Konditionen kan jag ju träna upp på gymmet!

Tacka vet jag stranden vid Daytona Beach! En av mina favoritstränder :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar