tisdag 30 mars 2010

...ha slagit i huvudet

För på sistone har jag drömt så otroligt märkliga drömmar och kommit ihåg dom väldigt detaljerat. Varje natt också! Det var längesen jag mindes drömmar så tydligt, så jag undrar om jag kan ha slagit i huvudet nånstans och liksom skakat rätt på drömcentrum :P

Här är ett urval av vad jag drömt senaste tiden:

* Jag var åtalad för att ha förfalskat 20-kronorssedlar och Janry var min advokat. På de förfalskade sedlarna hade Selma bockskägg och ingen hatt. Jag var oskyldig.

* Jag och Patrik skaffade en katt som inte var större än en knytnäve.

* Jag jobbade som isbjörnsuppfödare.

* Petra byggde en maskin som kunde skjuta korvar, sen lekte vi Worms

* Vi var på väg hem från Thailand när jag insåg att jag glömt att köpa thailändsk öl till Perra som jag hade lovat. Istället köpte jag en jättestor, grön flaska med diffust innehåll.

* Jag köpte två skitcoola gitarrer på Coop Obs i Jessheim.

* Jag hittade ett hål i vattnet som gick ner till jordens mitt.


Hoppas detta håller i sig, för jag gillar att minnas drömmar!

2 kommentarer:

  1. Du är för rolig du, min vän. Korvmaskin blir ju bra till Påskmaten. Kanske hon kan få till en äggmaskin också :)
    Vi ses på lördag.
    Kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Ja, det var ju ganska lämpligt! På lördag ses vi! Progress i filmen: är vid slutet av Birgithas timme och nu är filmen totalt 57 minuter lång! Kramas

    SvaraRadera