lördag 13 mars 2010

...tacka syster Petra för en fin fredagkväll!


Det blev falukorvssallad och roliga lekar. Frågor om världen (eller var det värden?) Och Jessica bollade som aldrig förr. Är det nån som kan bolla idéer så är det Sessan! Jag och Patrik kom delad andra plats med mor och far, medan Jessica och Perra kunde ta hem segern! Vi tar revansch nästa gång, jag löver :P

Jag fick dessutom, kvällen till ära se min artikel i NWT, och satan vilken stor bild :P Bra skit!



Delikat efterrätt: Chokladpudding med grädde, blåbär och chokladsås. Yummie! :)



Jag och Patrik kramas som vanligt :)



Här ska det alltså sitta en (stor) tavla :P



Jag o Petra härjar i köket


Vi tackar familjen Nilson för ännu en kanonafton. Nästa gång är det mor och far som bjuder till fest! Det blir grejer det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar