fredag 12 augusti 2011

Jippi!


Jag blir så glad av all den vackra naturen här uppe!

Häromdagen fick jag låna en bil av jobbet, så jag tog tillfället i akt och åkte runt och upptäckte saker. Det regnade samtidigt som det var sol, så det var ju ett ypperligt tillfälle att fota regnbågar :)

Här kommer lite bilder från min upptäcktsfärd!































Det var riktigt häftigt att köra omkring bland alla regnbågar, höga fjäll och turkost vatten. Som ett sagolandskap! Åtta regnbågar såg jag på ca 3 timmar. Inte dåligt :)

Som pricken över i mötte jag den fantastiska älgen när jag var nästan hemma :)


Ikväll ska jag till Bodø med min kollega och hennes pojkvän. Det ska bli kul, vi ska gå på konsert med ett band som heter Kråkesølv. Jag gillert!



5 kommentarer:

  1. AWESOME! JA MÅSTE BARE ÅKE DIT!

    SvaraRadera
  2. Ja det bare måste du alltså!! :D

    SvaraRadera
  3. Vilka fina foton -du skulle satsa på att bli fotograf... ifall du tröttnar på jobbet. Jättevackert!
    Moster

    SvaraRadera
  4. Här sitter man på Toronto flygplats med stoj och stim och inga blommer. Ha det bra Camilla vi syns snart.
    Pappa

    SvaraRadera
  5. Birgitha: Tack! Det vore kul att vara fotograf, vilket lyxigt jobb det skulle vara :)
    Pappa: hihi, på väg hem från Canada nu alltså, hoppas att du haft kul! Ser fram emot att se bilder! Kram på er, ses om ett par veckor!

    SvaraRadera