onsdag 24 augusti 2011

Hejhej!

Jag har hört att jag har fått lite nya läsare, så hej på er allesamman! Vad kul att ni har hittat hit :)

Här i Glomfjord är det jobb och äventyr som gäller!




Härmodagen var det en på jobbet som fyllde 60 år, så då fick vi tårta :)




Här utanför är det fortfarande fiskeri-hysteri, här plockade de upp en stor lax igen, det är den som splashar på bilden :)





Hit kan du gå o spela fotboll när du kommer o hälsar på Petra :)





I lördags var jag bjuden på en liten utefest med mina nya grannar. De är görroliga och de bjöd på konjak, champagne och grillkorv :) så plockade dem fram en gitarr, ett munspel och en saxofon. Musikaliskt värre! 9 av 12 hade Bergansjacka på sig (norskt märke) så jag och min nya Bergansjacka passade in fint!





På söndag var det dags för fjällvandring! Klockan 9 började vi gå, vi tog det rätt lugnt, med fikapauser och fotopauser, så vi var inte färdiga med vandringen förrän kl 17. Vart lite seg efter den promenaden minsann :P Här följer lite bilder från vandringen :)











































Det var allt för nu!

3 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska bilder!
    Det ska bli spännade att komma och hälsa på.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag säger som vanligt..ååå va fint och åå va roligt du verkar ha det ! :) Följer bloggen med spänning !KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Hihi, tack hörrni! Det ska bli så kul när ni kommer hit! Ska försöka blogga lite oftare, har ju massa fina bilder :D

    Pusspuss!

    SvaraRadera