fredag 26 augusti 2011

Fredagsrutin!

Idag är det fredag. Och som vanligt på fredagar i Norge så vankas det våfflor med sylt och brunost!





Idag var det dessutom vinlotteri, mitt första någonsin. Jag valde nummer 37. Trots fenomenet Nybörjartur så vann jag 0 av 4 flaskor :P

I eftermiddag ska jag flyga söderut, närmare bestämt Oslo! :D jag ska träffa finfina vänner, baka födelsedagstårta, ha lite ledigt, gå på lite möten, träffa nya kollegor och bäst av allt: Träffa Patrik! :D

La meg ta deg med til Oslooooooo!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. vilken härlig helg det låter som =D Jag ska på dansen ikväll som drar i gång nu igen, i möra blir det glasögonköp,ikea & kräftkalas hos Anita. Söndag blir det nog grejja i husetdag. Då vet du ! =P haha TREVLIG HELG !kram

    SvaraRadera
  2. Javisst blir det en fin helg! Men din helg verkar ju inte gå av för hackor den heller! Nästa helg blir ju kanonfin den också! :D Pussokram!

    SvaraRadera