tisdag 5 juli 2011

Tillbaks i Sverige!

Känns rätt gött ändå, alltid fint att komma hem till Sverige. Men jag hade nog önskat att jag kunnat ta med ett par kvadratmeter av Thailand och ha det i min trädgård :P





Fint att de tillochmed har mat till zombies på hotellfrukosten :P





Sista dagen i Thailand gick det inte i många knop. Sol, pool, strand och god mat hela dagen :) på bilden visas mina tre sista thairätter för denna gång...





Patrik beställde bara en rätt :P





Jag o min sista Chang för denna gång :)





Sen tog vi taxi till Bangkoks flygplats :)





Där hittade vi en rolig volym :P





Patrik kostade på oss att flyga business. Bästa flygresan ever!













Den som säger att flygplansmat smakar dret borde prova att flyga business, herejisses vad gott! Champagnedrinkarna och konjaken flödade :P





Väl hemma i Sverige blev vi sugna på att fortsätta semestra. Så först hälsade vi på syster P och köpte grejer, sen åkte vi till Avesta och världens största dalahäst :P









Rätt fet häst :P





Sen åkte vi till Hedemora och hittade världens mysigaste Bed and Breakfast där vi sitter nu o göttar oss :)

















En fin dag helt enkelt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar