måndag 4 juli 2011

Sista dagen!

Och bröllopet avklarat! Det var väldigt vackert och lyckat, trots det 'lilla' skyfallet som kom precis när vi skulle äta :P





Bröllopsdagen började med att jag o Janry gick för att hälsa släktingarna välkomna gill Hua Hin. De är så roliga! Ett riktigt härligt gäng. De kan typ ingen engelska men ändå så sitter man och pratar och skrattar med dom hela tiden :)














Efter det gick jag och fick mitt livs första facial, spännande och ganska gött :)





Eftersom vi ville vara fina till bröllopet så gick jag, Patrik och Madelene till en salong för att fixa håret :)





Såhär fin blev Madelene :)





Såhär cool blev Patrik






Glömde ta en bra bild på mig med iPhonen, men såhär såg jag ut iaf :)






Jag laddade upp med en kokosnötsdrink





Här var själva vigseln, jättefint!!






Dagen efter var mitt hår ganska fluffigt efter all hårspray :P





Och alla var ganska trötta efter allt ståhej :P





Fler bilder från själva bröllopet kommer inom kort. Massa fina bilder har jag iallafall :)


Nu ska jag och Patrik njuta av den sista dagen i Thailand för den här gången :)


Puss på er, ses snart!


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar