måndag 24 maj 2010

...shoppa loss på Apoteket!

Idag har jag handlat nödvändigheter inför semestern. Och med nödvändigheter menar jag solfaktor 50 och solfaktor 30 (ja, jag bränner mig lätt), Resorb för vätskeersättning, nåt annat jox för magproblem (som jag lär få trots att jag övat med thailändsk chili i flera veckor), after sun gel (svalkande och bra) Aloe Vera gel, skavsårsplåster, myggmedel och en kräm som luktade gott. Hela kalaset gick på strax över sexhundra kronor.

Det är inte billigt! Men lite kul var det. Och jag lär behöva allt så fort jag går ut genom flygplatsens dörrar.

Snart kan semestern börja! :D

2 kommentarer:

  1. jag drack tre glas resorb efter loppet, det är det bästa som finns :) säkert jättebra i thailand med. men våtservetter då molkom?? våtservetter!!

    SvaraRadera
  2. Just jävlar!! Får bli en tripp till hör jag!

    SvaraRadera