lördag 22 maj 2010

...raster

Och nu menar jag inte raster som i nu tar vi en rast, jag menar raster som ett dataskikt som jag ska göra analyser på :P
Skitkul såhär en solig lördag! Nördigt, ambitiöst eller bara nödvändigt?

Idag hade jag två alternativ till aktivitet; Göteborgsvarvet eller att dricka ett flak öl på 12 timmar. Kontrasterna hopar sig. Jag valde att sitta i skolan för att bli klar med projektet i tid inför semestern :)

Det är ganska trevligt i skolan på helgerna, det är nästan ingen här, så man kan göra lite som man vill. Dessutom tycker jag det är kul att dra mitt personliga kort för att få komma in.

Vi gillert! Nu är rasten över! Tillbaka till rastret... :)

2 kommentarer:

  1. vad gör molkom? hon rastar sig :D hoppas du kommer till varvet nästa år :) hur långt har du kommit med nike+? jag har nått orange :) svärfar är inne på den blå så det finns lite att jobba mot haha. pusssssss

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju inte omöjligt att jag gör :P Jag är snart på orange, har inte sprungit så mycket på sistone, men det kommer! Pusspuss

    SvaraRadera