fredag 21 maj 2010

Jihoo!


Här går det i hundraåttio som vanligt :P Nu är det inte långt kvar till SEMESTER, så det gäller att jobba järnet i skolan nu! Imorrn är inget undantag!

Idag tog jag iallafall halvledigt från skolan för att följa med familjen och gratta till Petras examen! Nu är hon utbildad elektroniktekniker, bra jobbat!

Efter examensfirandet åkte jag hem och tänkte jobba med skolarbetet hemma, men icke sa nicke! Har ju installerat Windows (svära) på min iMac enbart för att kunna installera skivan med programmet jag jobbar i, men det bara hänger sig *skräll* Så det fick bli att ta det lite lugnt istället. Men nu är det hög tid att fixa käk o sen cykla till gymmet och sen vidare till Sherwoodskogen med ett glatt gäng.

Det är freeeeeedag!


Såhär kul var det i Norge sist jag var där. I Norge är det tjolahoppsanhejsan, hela tiden!


4 kommentarer: