lördag 5 december 2009

Internet!


Nu har vi åkt söderut och hamnat i Fort Lauderdale! Eller egentligen Hollywood, men inte det riktiga Hollywood :P
Vi hittade ett hotellrum med internet, så jag tänkte passa på att lägga upp lite blandade bilder av resan :)



Krokodil!! Eller alligator, jag har ingen aning :P Nära var vi iallafall :P



Jag joggar på stranden i soluppgången. Fantastisk upplevelse!



Vi har åkt bil på stranden :D


Och varit på chokladfabrik, det var najs!


Jag badar i poolen vid hotellet, jädrigt varmt vatten och satan så gött :D


Vi har det kanon här! Och de senaste två dagarna har vi shoppat som galningar. Finns så mycket, så billigt så det går inte att låta bli :P Får väl se hur många väskor man kommer hem med :P hehehe

Hoppas alla mår fint i Sverige, jag har hört att det är minusgrader :P hihihi



2 kommentarer:

  1. AAAAAAAHHHHHHHHHH vilka bilder! Fasen va duktig du e som joggar. Jag trodde du skojade med mig när du sa d hehe :) Saknar dig så...ha det jätte kul nu och kom hem till oss sen! hehe Massa kramar Janry

    SvaraRadera
  2. Hihihi, det var mysigt att jogga i vattenbrynet :) Jag saknar dig med!! Snaaart kommer jag hem! Pussokraam!

    SvaraRadera