måndag 30 november 2009

Saltsmak

Jag har precis badat i Atlanten, och nu smakar jag salt som bara den :P Jag ar solbrand pa axlarna, inte helt ovantat, jag branner mig ju sa latt :P

Imorse var jag ute och joggade pa stranden i soluppgangen. Det var en mysig upplevelse, det ska jag tanka pa nar jag springer pa bandet pa Friskis och Svettis nar jag kommer hem :P
Just nu ar det ganska trevligt med jet-lag. Jag vaknar klockan 5, pigg som en larka, och da ar det en timme kvar till soluppgangen :P

Nu blir det att aka och handla mat och mer alkohol!

Hoppas ni har det fint i Sverige, jag kommer snart och joinar er i kylan :)

2 kommentarer:

  1. Gud va ni har det mysigt å spännande ! :D I dag har det varit frost hela dagen. Fick inte upp jävla bakluckan på bilen så fruset det va ! Å ni hoppar runt i solen ! Tokigt =P Jag Å Perra har provat pepparkaks formerna som jag fick låna dom blev toppen :) Ni får komma hem snart å smaka !
    Massa Kramar !!

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, låter jobbigt med bakluckan :P Här är det så varmt så det brinner i huden :P Vad härligt med pepparkakor! Snaaaaart kommer vi hem :D kramas massa!

    SvaraRadera