söndag 20 december 2009

Vad 17 är jag vaken nu för? Det är söndag!

Det värsta är ju att jag vaknade för flera timmar sen och kunde inte somna om. Det är märkligt för att vara mig, snoozemästare som jag är. Jobbigt att jag somnade vid halv 4 bara. Ingen idé att ligga i sängen o dega, när man kan gå upp o se på Californication på datorn istället :P
Hittade hemmagjord pizza i frysen också, det är ju Nästan lika bra som på Romstad ;)

Kul ölprovnings-/klä granen-/spel-/partykväll det blev igår :D Janry o Larsa hade köpt 8 julölssorter, så det vart provsmakning och betygsättning. Mer seriöst ölsmakargäng får man leta efter! Minns ju inte vem vinnaren var nu då men.. :P

Även sällskapsspelande bjöds det på denna kväll som hade allt. "Med andra ord", alltså ett synonymordsspel, himla kul, men det var svårt att vara i Janrys lag ibland. Nu ska alla få gissa vad det här är för nåt;



Det finns på bordet! Ett alternativ till BUUÄÄÄÄÄÄ!









Fattar ni? Svaret är getost! :)


Du är så bra ibland du darling ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar