söndag 9 oktober 2011

Living the dream!

Nu när jag har finbesök här i form av syster Petra och pojkvän Patrik så har Glomfjord visat sig från en av sina bästa sidor :)

I fredags satt vi mest inne o snackade skit och drack öl, aldrig fel!

Lördagen var desto mer händelserik, vi utnyttjade det plötsliga finvädret och åkte på en liten utflykt.





Först var det höst, fina färger och kall, klar luft :)








Sen åkte vi genom en tunnel och på andra sidan var det vinter och massor av snö!!












We went a little crazy och hoppade runt i snön en stund. Sen åkte vi hem o Skypeade med Jessica och Zack :)




Det var kul! Vi drack lite öl o laddade för ett besök på den lokala puben. På vägen till puben såg vi mitt livs största och finaste norrsken. Herrejävlar vad coolt det var. Vi stod längs vägen och skrattade, hoppade och pekade länge nog för att lokalbefolkningen hann tänka "Bloody tourists" och sen åkte vi vidare :)

Väl på puben var det liveband och massa folk, fina grejer :)

Idag när vi vaknade såg det ut såhär utanför fönstret här hemma








Good stuff! Ska bli kul att se vad vi hittar på idag :)

6 kommentarer:

  1. Vart e bilden på norrskenet?

    /morbror A

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint ni har det. Va skoj med snö! Jag har också lekt i snö, i skidtunneln i Torsby. Idag har jag en väldans träningsvärk.

    SvaraRadera
  3. Morbror A: Klantigt nog så hade jag inte med kameran :P men nästa gång ska jag vara redo :)
    Mamma: hihi, ja, Jessica sa att ni var i skidtunneln och härjade :) vad kul! Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder!!
    Bra att ha och ta fram i mörkret sen....
    Kram Moster

    SvaraRadera