tisdag 25 oktober 2011

Körkortsjubileum!

Idag har jag ju faktiskt haft körkort i ett helt år! Hurrahurra! Jag firade med att äta tonfiskomelett och tänkte tillbaka på alla bilar jag hunnit köra på ett år. Här kommer listan!

Volvo 245
Volvo 240
Volvo S40
Volvo 850
Volvo C30
Saab 9.3
Saab 9.5
Nissan Note
Nissan Juke
Mitsubishi Pajero

Ja, du ser rätt -> 50% av alla bilar jag kört är en Volvo :P





























Å köre bil, dä ä ju jämt görroligt dä.




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Men var är bilden på min gerd?! Haha

    SvaraRadera
  2. Jag hade ingen bild av Gerd på iPhonen! Jag vet, jag blev också chockad över detta. Jag får ta o lägga upp en bild på henne när jag kommer hem!

    SvaraRadera
  3. På papperet ägare till Gerd :)27 oktober 2011 kl. 11:30

    Gerd syns på bild den 7/12 2010.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, sannerligen! Vilket koll du hade då :P

    Kram!

    SvaraRadera