måndag 21 mars 2011

Oslo!

Igår åkte jag tåg till Oslo. Som vanligt när jag åker tåg så lyssnade jag på Radioresepsjonen och oroade samtliga passagerare genom att skratta högt till synes utan anledning otaliga gånger. Kan väl inte jag hjälpa att det är så kul :P

Det bästa som hände på resan var att jag såg en varg från fönstret!! :D det var coolt, heja Värmland! På norska sidan såg jag 3 rådjur. Inte så exotiskt men kul ändå :)

Jag passade på att fota lite i väntan på tåget.









Och på tåget fotade jag lite mer :)













När jag kom fram till Oslo åt vi thai-mat :D litet minus att vi blev tvugna att lägga till en massa chili själva när vi kom hem, vad är det för thai-people som inte kryddar ordentligt? :P

På kvällen gjorde vi egna vårrullar. Så kul och så gott! Unbelievable :) tack för en trevlig kväll allihop!







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar