måndag 14 mars 2011

Finhelg!

Min helg smygstartade redan på torsdag med ett oväntat besök. Syster Petra kom hit från Uppsala! Kanoners :)

På fredag var jag på min fantastiska praktik. Bara 2 veckor kvar där nu.. Sen gick jag direkt till familjen Glad där systrar och systerbarn väntade :D sen kom mamma o pappa, så det blev en sjutusan till helkväll :)

Lördagen ägnades åt storstädning av sällan skådat slag, så nu har vi den renaste lägenheten på Gruvlyckan.

På söndag fick jag och Petra äran att vara barnvakter åt lille Zack. Hurtiga paret Glad skulle testa hur det var att lämna bort honom till nån annan en stund och passade på att gå och träna tillsammans. Det var riktigt kul!






Här är min grymt snygga fickparkering. Det är ju inte klokt vad jag kan :P





Världens kortaste ben?


Sen träffade jag mor o far på stan. Vi hade bestämt oss för att gå på bio, vi ville se Tangled, vad vi inte tänkte på var väl att det är något av en barnfilm... Så vi var de enda tre vuxna där utan ett barn :P men vi hade kul ändå :D

Så kan det gå när man är en Nilson :)

En fantastisk helg som vanligt!


Nu är det måndag och jag är på väg till Stöckhölm med min praktikplats. Det här kommer bli grejer det! :D


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: