lördag 1 januari 2011

Tack till ännu ett fantastiskt år!

2010 var året då...

...Jag och Petra blev mostrar! Något av det största som har hänt mig och mina systrar skulle jag tro :) Jag är glad att jag har fått lära känna ett så fantastiskt litet charmtroll :)

...Patrik och jag förlovade oss! Vi åkte på förlovningsresa till Barcelona och kom hem lite vuxnare :)

...Jag upptäckte det underbara landet Thailand! Där jag fick prova Chang och Sang-Som, Pad Kra Pao och Som Tam, jag fick känna på filmstjärnestatus i Petchaboun, träffa apor, ormar och elefanter och äta mitt livs första insekt.

...Jag flög 13 gånger och besökte Thailand, Barcelona, Riga, Gran Canaria, Chicago, Niagarafallen, Detroit, Kanada och London 2 gånger :)

...Jag åkte till London över en dag - bara för att köpa iPhone 4 innan alla andra

...Jag slutade på mitt underbara jobb på Gardermoen. Jag saknar det allt ibland, men det är skönt att slippa pendla.

...Pappa och Petra fick jobb på annan ort, så för en gångs skull är det jag som är hemma i Karlstad, medan de är ute i resten av världen och härjar :)

...Petra och jag var på Arvikafestivalen

...Jag och Janry slog resten av klassen i poker, en oförglömlig insats!

...Jag tog körkort!



Lite bilder från det gågna året :)












Tack till alla inblandade för ett riktigt bra år! :)

3 kommentarer:

  1. Jag håller med. Det har varit ett fantastiskt år, fast jag har ju inte varit ute och rest så mycket. Det längsta jag har varit är till Norge. Men det har varit bra ändå.
    Tack till alla inblandade!

    SvaraRadera
  2. Norge är ju inte så dåligt det heller :)

    SvaraRadera
  3. finfina bilder, kolla min facebook profilbild ;)

    SvaraRadera