söndag 23 januari 2011

10 år..

Nu har jag tydligen blivit gammal. Häromdagen fick jag en inbjudan till en klassfest för oss som gick ur nian för 10 år sen.. Det känns allt bra längesen.

Anyway, helgen har spenderats med att göra en reklamfilm till Fältkursen på Gran Canaria. Det var kul, jag är rätt nöjd faktiskt :)







Idag har jag haft nackspärr, troligtvis efter att ha suttit vid datorn o redigerat för många timmar i sträck. Men det var inget som inte kunde botas med lite Biffy Clyro och ett möte med den här snyggingen!







Imorgon börjar vi på en ny kurs! Spännande! Sista kursen med klassen... Det börjar närma sig slutet nu.

4 kommentarer:

  1. jag fick det också :) när är din??

    SvaraRadera
  2. Jag tror alla fick samma dag, jag o Perra hade samma dag iallafall, 26 mars :) ska du gå?

    SvaraRadera
  3. så pass fan vad kul :) jag övervägert! det är ju mammas födelsedag dagen efter så kunde va kul med en snabbis till kd :)

    SvaraRadera
  4. Hihi, ja Karlstad är ju aldrig fel!

    SvaraRadera