måndag 8 november 2010

Soluppgång!





Nu stiger solen över Niagara Falls :) Vi ska precis gå upp och så småningom färdas mot Detroit :)

Ikväll ska vi försöka gå på hockeymatch, men innan det ska vi shoppa lite och Josefin ska leta efter en iPhone :)


Igår kväll var vi uppe i ett utkikstorn, det var coolt :D









Här ser man de två olika fallen :)

Efter tornet gick vi på 3D/4D film om Niagarafallen. Det var lite sådär, men många skrattattacker blev det :P





Snygga glasögon fick man dock! Observera coolaste mössan, komplett med svans och allt :P



Sen var vi på Hard Rock och jag beställde tidernas Nachostallrik



Nej, jag orkade inte äta upp hela :P

Nu ska vi göra oss i ordning och sen gå ner och äta frukostbuffé! Det gillar vi!



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder... vilket jobb du lägger ner!
    Matkontot kommer att öka rejält när ni kommer hem och har nya vanor eller :-)))

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fantastisk resa ni har. Jag gläds med er. Men ni gick miste om storkusinernas jättegoda tårtor i helgen. Jag ska försöka lägga ut bild i morgon. Har redan kämpat med ett inlägg idag, så det får räcka. Nu ska jag gå och sova.

    Tusen kramar till er alla fyra!

    SvaraRadera
  3. Hihi, ja det är sjukt stora portioner här! Det är inte ofta man orkar äta upp allt :P vi har det helt sjukt bra! Ska lägga upp ett inlägg till nu :D

    Massa kramar till er därhemma!

    SvaraRadera