tisdag 16 november 2010

Job well done!

Idag börjar jag skolan igen efter 6 veckors ledighet. Det ska bli gött att komma igång igen, men det har allt varit härligt att vara ledig. Jag har varit ganska produktiv också måste jag säga.

Det här har jag gjort under mina lediga dagar:

* Hjälpt Petra att städa ur sitt rum i Molkom
* Hjälpt Jessica på sjukhuset
* Lekt med Zack
* Gått från Skutberget till Kil
* Varit på Oktoberfest i Eidsvoll
* Gått på Ambassadörskurs
* Åkt Vänern runt med syster Petra
* Varit på Mamma Mia (musikalen) i Löfbergs Lila Arena
* Varit på bröllopsfest
* Varit på Riga-kryssning med klassen
* Tagit körkort
* Åkt till Uppsala med syster Petra, där hon var på intervju och senare fick jobb :D
* Kört bil
* Haft tjejkväll
* Lagat Pad Kra Pao hos Janry och Larsa i Oslo
* Haft familjekväll
* Sett staden Chicago
* Åkt på roadtrip runt Lake Erie
* Sett Niagarafallen!
* Varit i Kanada
* Varit på NHL-match i Detroit


Inte så illa tycker jag själv!

Nu ska jag ta bussen till stan, and then some ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar