söndag 18 april 2010

...vara på 3-dagarskonferens!






Och det var så jäkla kul! Gå runt o mingla med sin framtida yrkeskår, få gratis pennor och vara med i tävlingar. Dricka kaffe (ja faktiskt, hela 3 koppar på 3 dagar, måste vara rekord), lyssna på intressanta föredrag och bo på Hotell Formel 1. Rummen var exakta kopior på Hotell Formel 1 i Liverpool, där Lök och Lars föddes februari 2006 om jag inte minns fel :P så jag visste ju redan när jag klev in på hotellet att storartade saker skulle ske dessa tre dagar!

Och minsann, har vi inte fått massa nya idéer på arbetsplatser, flera visitkort från personer som ska göra sitt bästa för att fixa praktikplatser eller ex-jobb, jag har lärt mig massor och dessutom vunnit en videokamera! Jäkligt otippat, men kul! Jag och Madelene lyckades få 12 av 12 rätt på tipspromenaden. Det var bara vi av alla som var med som fick alla rätt :P *nöjd*

Det har ju inte bara varit lärorikt, det har varit otroligt roligt också! Vi har druckit öl, sjungit glada sånger, bildat 2 GIS-gropar, ätit tre-rätters, fått underhållning i form av Per Fritzell (Galenskaparna), dansat galet och njutit av vårsolen.

2 kommentarer:

  1. ser himla kul ut :) kan du inte lägga ut någon bild från formel 1 hotellet?? vore kul o se :)puss gullelars

    SvaraRadera
  2. Det var det! Jag upptäckte dock till min stora förfäran att jag inte tog så mycket bilder i hotellrummet. Den översta bilden är från vårt rum iallafall, man känner ju igen den röda dörren :P men tro mig, allt var likt! Från överkasten till spegeln och heltäckningsmattan :P
    Ska dit nästa år med, får komma ihåg att ta lite bilder då :P
    Pusspuss

    SvaraRadera