torsdag 8 april 2010

...surfa på tåget!

Fina grejer, jajjemänn! Jag är i skrivande stund på väg till grannlandet, dags att jobba lite, det var ju en stund sen :P
Och minsann hittade jag inte ett eluttag och gratis internet på detta vidunderliga tåg. Så här kan surfas ända fram till ankomsten!

Jag har nu återhämtat mig alldeles ypperligt från min födelsedag och det tokigt glada skuttandet som följde. Söndagens balkonglök var det bästa på länge. Jag har sett fram emot den dag då man kan sitta ute i klänning och känna värmen från solen. Vår balkong *loves*

Ny delkurs har vi börjat nu också, och den är minst lika intressant som den förra. Jorden och universum är underverk och jag blir bara mer och mer fascinerad av allt det genomtänkta, fungerande, fantastiska.

Dags för tågfika! Mackor och kanelbullar. Inte fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar