fredag 30 oktober 2009

I love it!

Nu sitter jag hemma vid min fantastiska dator. Rapporten är färdigskriven och jag har jobbat på flygplatsen i 6 dagar. Skönt med lite extra cash :)
Idag åkte jag till skolan för att fixa lite bilder till projektrapporten, det var nästan bara jag där. Lite läskigt, men rätt lugnt o gött.

När jag anlände till Karlstads tågstation igår morse möttes jag av världens sötaste pojkvän, som dessutom hade rosor med sig till mig. Han är så go :)



Imorgon blir det Halloweenfest hos bästa Emma, kan bli hur bra som helst. Jag och Petra har stora planer för vår utklädnad!

Inatt blir det att sitta uppe och se Foo Fighters live i LA, direkt på Facebook. Ja, det är värt det. Foo Fighters är ju världens bästa band! Det börjar klockan 3 svensk tid.



and I wonder
when I sing along with you
if everything could ever feel this real forever
if anything could ever be this good again
the only thing I'll ever ask of you
you've got to promise not to stop when I say when
she sang



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar