torsdag 1 oktober 2009

Busy little bee...

Nyaste nytt: Jag färgar i detta nu håret blont
Denna vecka är rolig, men fylld av saker som måste göras, vilket gör mig väldigt trött
Imorgon börjar vi på det nya projektarbetet, det ska bli spännande.
På lördag är det 100årskalas, ni finner mig i baren där jag ska servera exotiska drinkar.
På söndag kan jag andas ut, och ta nya tag inför nästa helgs kalas, Oktoberfest. Right on!

In other news, i helgen var jag i norrbaggarnas förlovade land och tjänade ihop lite kosing till kommande resor. Det är så kul att jobba på Gardermoen! :D Aj löv it.
Jag hann tillochmed med att festa i Oslo, vilket jag inte gjort tidigare, trots mina snart tre år som anställd på flygplatsen.. Det var skitkul och lite mer festande i Olso ska det nog kunna bli i framtiden :)

Anyway, nu börjar det dra ihop sig till ursköljning av klegget som ska förvandla mitt hår till en strålande sommarsol. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar