onsdag 12 augusti 2009

Oh my

Jag ska inte ens säga hur många timmar jag kommer upp i denna vecka.. Kanske när jag har klarat det ;)

Dagen idag började inte bra alls, ont i ryggen o magen, förkyld-ont i halsen, trött och värst av allt, drömde en jättejobbig dröm där jag var irriterad och ledsen hela drömmen. Blää säger jag..
Men hur som haver, jag kom mig till jobbet (tack för skjutsen älskling!) och humöret började bli bättre, som alltid på min kära flygplats :)
Blev flyttad hit och dit, på lite olika uppdrag och olika team, som alltid. Så går det när man jobbar konstiga tider och inte har ett eget team :P

Så hamnade tillslut i källaren där vi har suttit o sett på NCIS hela kvällen. Så summa summarum, på vägen hem kunde jag inte sluta le.

Jag älskar att jobba på flygplatsen!

3 kommentarer:

  1. Det er bra du liker deg på gardermoen :-) Kanskje du ikke slutter her med en gang da ;-) hehe

    SvaraRadera
  2. Håll ut, hösten och snön kommer snart och då kan man hoppa i lövhögar =) En dröm är bara en dröm och har man ont i ryggen kommar man och hälsar på hönan. Ett äpple om dagen så får man inte ont i magen! :p

    SvaraRadera
  3. Hihi, nei det er sant Stian, blir vanskelig å slutte her ass.. ;)

    Tack Hönis! jag längtar till lövhögarna :D Hihi

    SvaraRadera