måndag 10 augusti 2009

Jäss!


I made it! 61 timmar! Så mycket har jag jobbat denna vecka :) Det har varit jobbigt, ja, men mest kul! Heja Slussen! :) Det är så mycket kul folk som jobbar här, kommer sakna dem allihop när jag flyttar hem till Sverige.

Idag börjar nästa långa jobbvecka, men den blir inte lika intensiv, så jag kanske hinner se vad det är för väder, kanske hinner diska innan jobbet, kanske hinner sitta lite mer framför datorn och ändå hinna sova tillräckligt länge :)

Just nu sitter jag o väntar på att det ska bli min tur att laga mat. Två av mina housemates är där inne och skakar proteinshakes och steker kyckling. Vi har ett väldigt trångt kök :P

Idag kommer Patrik hem! Äntligen! Jag har saknat honom så. Inte för att vi skulle hunnit att umgås, men det är ju så mysigt att sova ihop :) *loves*

Kalla mig crazy, men jag har börjat längta efter snön! :D


4 kommentarer: