lördag 6 juni 2009

Meh

Min nya dator äger nästan all min vakna tid. Det är så mycket som ska göras! Nu har jag rensat färdigt musiken och döpt okända låtar, så mitt iTunesbibliotek är nu snyggt och prydligt. Det tog sin lilla tid det. Istället har jag nu gått över på det enorma bildarkivet. Har gjort färdigt 2007, tagit bort dubletter, rensat bort suddiga kort och så vidare. Har kommit en bit på 2008 också, men ni fattar ju att jag inte har så mycket tid över till annat :P

Jag var iallafall och tittade på Körschlager här i stan i förrgår. Min mamma var ju med och sjöng i 'Fabrikören' - Stora Ensos alldeles egna kör. 8 körer tävlade mot varann, men ingen kunde slå Stora Enso! De vann en tid i en inspelningsstudio, så nu ska min mamma bli stjärna! :D
*bra jobbat!*

Håller på med filmen, den blir ca 25 minuter lång och är väldigt spännande :D

På återseende (hoppas jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar