torsdag 30 april 2009

Inte så värst

Säger gamla molkis och tar en klunk whisky till.
Idag har jag gått en mil. Och inte vilken mil som helst, utan den som jag ska springa i stadsloppet i juni. Det ska bli spännande :) vi tog oss runt på 1.39, inte illa tycker jag själv och mina sargade fötter!

Jag kom hem, lagade mat i godan ro, satt och trivdes på balkongen. Sen blev jag påmind om dagens valborgssituation och fick raskt infinna mig på Janrys balkong, hållandes en öl. Öl blev drinkar, drinkar blev whisky. Gamla molkis tänkte; aah, gratis sprit, måste vara min lyckodag! Men mitt nya, lättpåverkade jag tackade glatt för sig efter 3 öl och två drinkar.
Det blev hemcykling och uteblivande av cheeseburgare. Eftersom jag ska upp om 52 minuter är inte frågan om jag ska sova, utan om vad jag ska äta.. Pommes eller max? (krälavstånd; lucky me!)




Milen vi gick med medhavd karta!




Så trevligt på balkongen att man inte vill gå därifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar