onsdag 29 april 2009

Ambitiöst!

Det är roligt att gå upp tidigt. Jag gillar tanken av att vara uppe med solen, ensam med fågelsången och vårens dofter. Tyvärr är det inte ofta den tanken realiseras, jag är väldigt duktig på att snooza för länge. En timme är ingen ovanlighet.
Min ambitiösa tanke att cykla till universitetet gick i stöpet på detta snöpliga sätt, en halvtimmes snoozning för länge.. Jag cyklade till stan iallafall, det var härligt! När jag gled fram längs älven kände jag lukten av nyklippt gräs, det luktar ju så gott!

Karlstad är ett fantastiskt ställe att bo på!





8 kommentarer:

  1. du kanske skulle ställa larmet en timme tidigare? (A) å andra sidan skulle det betyda att jag får gå upp Ännu tidigare när jag väl är hemma, men men... ;D

    SvaraRadera
  2. Det funkar inte så serru. Allt min sömndruckna hjärna kan tänka på där bland lakanen är att spendera så mycket tid som möjligt sovandes. Det är ju lite synd, för på kvällen är jag ju jättesugen på att gå upp tidigt. Det är en omöjlig ekvation detta... ;)

    SvaraRadera
  3. detta betyder alltså att Putte ska ha en hink isvatten standing by varje morgon alltså ;D
    Don´t forget to wear the white Tshirt honey ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha, du är ju bara knäpp :P Men om vi ska ha Wet-tshirt tävling varje morgon så kommer jag ju vinna varje gång! Vad är priset? Skor? En ny dator? Tell me! ;)

    SvaraRadera
  5. tävling? uhm... ehm.. öhm... :$

    SvaraRadera
  6. Hahahahaha :P Trodde du att du skulle komma undan med att bara hälla kallt vatten på mig eller? ;D

    SvaraRadera
  7. ja? förvisso kan man kanske tävla, men I´m in it for the show baby ;)
    (ska bara försöka komma ihåg att rigga upp videokameran innan)

    SvaraRadera