fredag 30 september 2011

Barnvakt på avstånd

Denna vecka har jag pratat med samtliga familjemedlemmar på telefon/Skype. Det är alltid lika roligt!

Jag o Petra Skypeade först. Vi snackade mest skit och spelade Wordfeud tills jag nästan somnade framför datorn. Hej Petra! Det var kul, och det ska bli väldigt roligt när du kommer hit så vi kan dricka öl IRL istället :D

Igår Skypeade jag med Jessica och Zack. Det var också väldigt kul och jag lyckades tillochmed ta lite bilder :)




Vi läste bok



Highfiveade



Och lekte tittut :)




Sötnosen :)


Fick tillochmed se när han tog ett par steg, det var himlarns kul! Han växer så snabbt! Han kommer ju vara jättestor när jag ser honom nästa gång :)


Men det roligaste var att han verkade känna igen mig på datorn och att han blev arg och slog på skärmen när internet bröts :P


Hihi :)

Och idag har jag pratat med mamma och pappa på telefon. Det är också alltid lika roligt! Nu har de snart varit hemma i 'kalla' Sverige i en vecka :P Jäkla ofint av södra Värmland att bjuda på kanonväder när jag sitter mitt i en höststorm i norra Norge :P

1 kommentar: