onsdag 23 februari 2011

Kanondag!

Man skulle ju kunna tänka sig att en dag som startar med att man spenderar 40 minuter i en kö, inte blir särskilt lyckad. Men tvärtom! Den långa kön ledde till 2 språkkurser och 4 fantastiska böcker, varav en gratis, tack vare den arla morgontimman.





Här är mina fynd. Bokrean är min favoritrea alla kategorier :)

Nu sitter jag i skolan och kan glatt konstatera att jag fått godkänt på en kurs och på en uppgift. Nu börjar det närma sig slutet på riktigt!

Jag firar med vatten och bröd.





Är man student så är man!





Jihoo! Sen ska jag hem med mina påsar och lära mig ett nytt språk. Kanske jag läser lite om Guns n' Roses också :D


It's a good day indeed




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hejsan Camilla!

    Ja vatten och hårt bröd för lite kunskap är ju bättre att ett par bitmärken i en falukorv:)

    Många kramar från Steenwijk i Holland

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, det har du förbannat rätt i far :P Hoppas Holland är fantastiskt och att du kommer hem ordentligt :) Inga vulkaner eller snöstormar nu tack :P

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Men uppdatera dah! Jag brukar ju roa mig på jobbet med att läsa din blogg men nu har de ju gått flera dar! händer de inge najs i karlstad eller!?!?! HAHA XD JOAR!

    SvaraRadera
  4. Det händer för mycket najs!! Hinner ju aldrig sitta vid datorn! :P

    SvaraRadera